Natuurlijk is er enige kift ten aanzien van het Youtube-jongetje Don de Jong. Niet zozeer zijn kijkcijfers voor zijn schijtflauwe filmpjes over karpervissen en ander burgerlijk leed. We zijn verschrikkelijk jaloers dat ie met die puberkop tussen die heerlijke kadetten van Juultje Tieleman ligt. Maar nu blijkt Don te spelen met het zakgeld en de gezondheid van zijn jeugdige kijkers en daar zijn wij van Roddelpraat niet van gediend.
Don heeft namelijk het idee (niet van hem, maar van een handige kerel die hem dik betaalt om reclame te maken) dat het tijd is voor een gezondere energydrink voor de jeugd. Nu zitten ze aan de chemische goedkope meuk met extreem veel suiker en dat moest anders, aldus Don de Jong. Hij heeft nu een drankje op de markt gebracht genaamd Focusdrink. En je raadt het al, het is chemische goedkope meuk met extreem veel suiker. De enigen die zich dus gaat focussen is de tandarts en de maag- darmspecialist. Schandalig!
Kijk hier onder even naar de reviews…