Populariteit Enzo Knol flink gedaald: ‘Vorige jaren beter’
Enzo Knol, Myron Koops en baby Riven
Enzo Knol en Myron Koops zijn inmiddels al een lange tijd samen en hebben dit jaar hun zoontje Riven gekregen. Aan het begin waren er veel vragen over de naam, omdat velen het een meisjes naam vinden. Maar hoe dan ook, Enzo en Myron trekken zich daar niets van aan en hebben het erg fijn met elkaar. De twee influencers laten hun zoontje regelmatig zien op sociale media, wat ook weer leidt tot nepaccounts van Riven. Enzo en Myron brachten daar samen nog een statement over uit. Ze vonden het namelijk niet gepast en willen de paar maanden oude Riven goed beschermen en besloten ook om geen Instagram-account voor hem aan te maken. Of ze uiteindelijk besluiten om op sociale media het gezicht van Riven onherkenbaar te maken, is nog niet duidelijk.
Populariteit Enzo Knol flink gedaald: ‘Vorige jaren beter’
De populariteit van zijn video’s dalen flink. Enzo mag dan nog wel 2.88 miljoen abonnees hebben, maar de views gaan drastisch omlaag. Zo haalde hij drie weken geleden nog maar 55.000 views op een van zijn video’s, maar krijgt voor de rest meestal tussen de 100.000 en 500.000 views. Er zijn ook veel mensen die kritiek hebben op de escape room video. Deze video haalde ook maar 326.000 views. ‘Ik vond de vorige keren echt veel leuker, door het donker was het moeilijk om te volgen en de spoken waren niet echt in beeld’ reageerde een van de kijkers. Maar Enzo is niet de enige YouTuber die dit overkomt, want zijn goede vrienden Jeremy Frieser en Don (Gamemeneer) hebben hier ook veel last van. Veel abonnees, maar weinig views. Als je kijkt naar het totale plaatje, halen ze zeker nog veel views, maar niet meer zo veel als in hun hoogtij dagen.
Zal het niet langzaam tijd worden dat Enzo Knol zijn camera in de hoek smijt en er gewoon lekker mee stopt? De views dalen, echt relevant is hij ook niet meer, dan kan hij zich lekker storten op Focus Drink en het vaderschap.