Vakantieparken Peter Gillis in België gaan ook achteruit: ‘Horrorplek’

S
Sophie
2 maanden geleden 11 Reacties
Vakantieparken Peter Gillis in België gaan ook achteruit: ‘Horrorplek’

Vakantieparken Peter Gillis in België gaan ook achteruit: ‘Horrorplek’

Hengelhoef, één van de glorieuze parels van Peter Gillis in België, ligt dit keer onder vuur. Een vakantieganger besloot zijn ervaring te delen op de Facebookpagina van het park, en spoiler alert: het is niet bepaald een vijfsterrenreview. “Nou, wij zijn pas terug. Wat is deze camping achteruit gegaan”, begint hij zijn verhaal.

Volgens onze klagende kampeergenoot zijn er nauwelijks voorzieningen op de camping te vinden, en schoonmaken? Dat is blijkbaar een luxe die alleen gereserveerd is voor wanneer de camera’s draaien. “De glijbaan is na een tijdje al naar de klote, overal ligt zwerfafval, en oh ja, inbraak in de caravan.” En alsof dat nog niet genoeg was, komt de klap op de vuurpijl: donderdag kwamen er filmopnames maken en ineens was iedereen in paniek. “Overal zie je ze dan ineens schoonmaken.” Want ja, als de grote baas met zijn entourage aankomt, kunnen de dweilen wél uit de kast. Waarom dat normaal niet kan? Kost te veel.

Overlast was er ook in overvloed. “In de nacht is het echt rumoerig met harde muziek. Normaal zou het na 23:00 uur wel rustig zijn, maar niets is minder waar.” Veel gasten zijn zelfs vertrokken naar een andere camping – blijkbaar zijn er grenzen aan wat mensen kunnen verdragen, zeker als je kinderen huilend wakker liggen door de herrie. “Ik ben echt geen zeikerd”, benadrukt de gast. “Zo vies en slecht heb ik het nog nooit gezien.”

Parelstrand

En alsof dat nog niet genoeg drama was voor één park, is Hengelhoef niet het enige meesterwerk van Gillis dat de grond in wordt geboord. Op Tripadvisor wordt Parelstrand een ‘horrorplek’ genoemd. “Als je in een asielcentrum wil verblijven, een aanrader”, schreeuwt één van de reviews. De recensent, die blijkbaar nooit meer terugkomt, voegde eraan toe dat het park vol rondlopend ‘tuig’ zit en dat zowel het restaurant als het café gesloten waren. De droom die op de website werd beloofd? “In realiteit is het een nachtmerrie.”

Famke Louise krijgt kritiek op nieuwe Instagram-video: ‘Alles voor geld en likes’

Famke Louise krijgt weer eens kritiek op een Instagram video. Onze B-artiest loopt van het tankstation naar haar auto...
Famke Louise krijgt kritiek op nieuwe Instagram-video: ‘Alles voor geld en likes’

De Commands

11 Reacties

Let op! Het is op dit moment niet mogelijk om nieuwe comments te plaatsen.

H
Hijssnuif en Co

alleen een grondverzet truck kan deze bolle bigbag nog verplaatsen

N
Natnek

Kermisvolk

W
Wendy

Peter heeft thuis een stalen plaat in zijn wc,die draait Ronnie flexen van 5 kilo met die dik.ke aa®s van em

F
Floris Wyers (man stringboy) ✅

Lucas en ik gaan weeerrr aan de p0ppersss (__*__) onze reedt raggende ph*ster Rick van Snippet en Alex Soze komen ook langs de matrasjes met plastic liggen al op de vloer.. zodat het bloed en de semen dalijk niet weer overal zitten en de str0nt niet te vergeten!!!! Vuile fl*kkers

I
Inimini

Dan komen die dweilen op bezoek. Televisie is fake.

P
Positief blijven

Dat is dus niet echt een succes te noemen.
Al lees ik nergens dat de Ronnieflex tegen de muren van het toilet zit gesmeerd.
Dus het kan nóg erger.

G
Gordon is moe

Televisie zenders kennen tegenwoordig geen genade als een nieuw televisieprogramma slecht scoort, zoals DIT BEN IK GORDON van John van den Heuvel. Zonder aarzeling wordt zo’n programma vaak al binnen enkele weken van de buis gehaald. Waarom die haast? Het antwoord is simpel: slechte kijkcijfers kosten geld.

Momenteel is het dé grote vraag in Hilversum: hoe lang zal de uitermate slecht ontvangen registratie van de scheldende Gordon het nog volhouden, na snerende recensies – Angela de Jong: ,,Een meelijwekkende Gordon” – en matige kijkcijfers?
Gordon scoorde in de laatste week plus afgelopen maandag gemiddeld 364.000 kijkers en het programma van John van den Heuvel presteerde de meeste dagen ook ondermaats in de belangrijkste doelgroep voor adverteerders: kijkers van 25 tot 54 jaar.
Wie en wat bepaalt hoe lang zo’n worstelend programma nog mag blijven drijven?
Vaak worden vooraf afspraken gemaakt over een begroting en over wat de makers van een programma krijgen van een zender voor een complete serie.
Die kosten zijn dus al gemaakt. ,,Ik weet niet hoe dat zit met het tranendal van Gordon maar John de Mol kán vooraf zeggen: wij hebben het recht om er na drie of vier weken mee te stoppen.
John van den Heuvel neemt dan ook een risico.
Wat blijft is dat adverteerders een bepaald marktaandeel verwachten. Omdat zijn programma dat niet haalt, beginnen de gesprekken over het van de buis halen van Gordon.”
Bij Talpa ligt de druk hoog om reclamegelden binnen te halen.
Er is iedere maand meer vraag naar reclamezendtijd dan Talpa kan leveren. Dus als Gordon weer eens flopt en maar de helft van het verwachte aantal kijkers scoort dan is het snel gedaan met zijn programma.
Ze zetten op die plek dan nog liever de tiende herhaling van Funniest Home Videoos dat wel altijd heel veel kijkers trekt.”

P
Peter Gilis

Iemand nog worstenbroodjes?

M
Mark Gillis

Papa heeft al mijn worstenbroodjes opgegeten

A
ARIE. B uit Rotterdam de lijpste

Maak er gewoon een openlucht ho*renkast van kan Peter gelijk zijn wijf en zijn verschrikkelijke lelijke dochter te huur zetten

P
Pipo the clown

Men anjer is tegenwoordig ook een horror plek.