Het is weer zover: de Gouden Televizier Ring is weer terug. Elk jaar is het weer raak. Rond dezelfde tijd gaat iedere persoon die maar iets te maken heeft met een serie of film die genomineerd is, zeuren dat je moet stemmen op de serie of film. Het is elk jaar hetzelfde.
Peter Gillis maakt kans
Er maakt een bijzondere serie kans op de Gouden Televizier Ring; Peter Gillis is genomineerd. Massa is Kassa maakt kans op een Goude Televizier Ring. Nou is het mijn vraag: waarom is Peter Gillis genomineerd na al het gezeik rondom die man? Enfin, hier is niks aan te doen.
Iedereen die iets met Massa is Kassa te maken heeft, begint nu wel met het zeuren om stemmen. Tot nu toe zijn Peter Gillis en Mark Gillis al begonnen met het zeuren, maar het worden er waarschijnlijk nog wel meer. De kans is groot dat Peters nieuwe vriendin Wendy van Hout binnenkort er ook nog wat over gaat plaatsen.
André Hazes vindt dat hij al genomineerd is
André Hazes maakt op de een of andere manier ook kans op de Gouden Televizier Ring met zijn documentaire die op Videoland geplaatst is. Wat ook bijzonder is, is dat Hazes vindt dat hij direct al genomineerd is. Hij moet eerst door de voorrondes komen, maar hij denkt schijnbaar dat hij hier al doorheen is.
Op Instagram is Hazes ook al aan het zeuren dat je op hem moet stemmen voor de Gouden Televizier Ring. De kans is groot dat hij ook wel blijft zeuren de komende tijd. Hoe dan ook, het is te verwachten dat iedereen dit blijft zien, want iedereen doet dit.
Het is elk jaar hetzelfde
Ik vraag me af hoeveel mensen er nog meer moe worden van al dat gezeur rondom de Gouden Televizier Ring. Het is van de genomineerden natuurlijk te verwachten dat ze graag willen winnen en hier stemmen voor nodig hebben, maar moet alles er helemaal vol mee staan?
1 reactie
Dit geeft effectief maar weer eens aan dat die ring voor ons, kent ons is.
Petertje, een bolle vakantie park eigenaar die stelselmatig de wet overtreedt.
En dreetje de pathologische leugenaar, die zogenaamd 2 flessen vodka per dag weg tikte. Er is immers maar een doel: Iemand uit het bekende groepje moet winnen.
En niet te vergeten, Roddelpraat moet koste wat het kost verliezen.