
Na Gio is het nu de beurt aan een andere YouTuber die ik zonder Roddelpraat niet zou kennen om de vieze luiers in te duiken.
Welkom Tobi
Kalvijn en Nina, het youtube koppel die je misschien net als ik eigenlijk niet kent. Zijn ouders geworden. Ze kregen een zoontje, en hij heet Tobi. Hoe origineel! Het kindje werd geboren op Goede Vrijdag – alsof daar niet al genoeg heilige symboliek in lag deelden ze als de kippen de foto's op hun socials, want natuurlijk, als je 1,3 miljoen abonnees hebt, is het delen van elke kroep in je leven een must. En ieder normaal mensenlijk emotioneel moment in je leven een contentpareltje.
Wie is Kalvijn in Hemelsnaam?
En dan toch even serieus: wie is Kalvijn in hemelsnaam en waarom heeft hij 1,3 miljoen volgers? Jezus had er zelfs maar twaalf. Kalvijn maakt al jarenlang video's waar mensen blijkbaar niet genoeg van kunnen krijgen. Van belachelijke challenges tot overdreven gepolijste vlogs waarin hij pronkt met het leven als moderne influencer. Het is duidelijk dat hij een magneet is voor views, een talent dat hem onmiskenbaar tot de grote leagues van de digitale wereld tilt.
De Romantiek Achter de Ruimtes
Laten we ook Nina niet vergeten. Al samen sinds de middelbare school, en nu samen de sprong gewaagd in het ouderschap. Wellicht is hun lange geschiedenis de sleutel tot hun succes: van tienerliefde naar volwaardige ouderrollen, allemaal vastgelegd op camera. Wie had gedacht dat de tijd van rozengeur en maneschijn op school zich zou ontvouwen tot een familievlog.
Oproep Gemist van Tim Hofman?
En terwijl de placenta nog niet eens koud is, vragen wij ons af: hebben Kalvijn en Nina inmiddels al een gemiste oproep van Tim Hofman op hun voicemail staan? Je weet wel, ons nationale morele kompas. Of is het morele anker van progresief Nederland deze week te druk met zijn nagels lakken?
Ben je klaar voor de volgende familievlog waarin zelfs de meest intieme momenten ongevraagd gedeeld worden? en kinder-rechten geschonden worden als Mark Rutte deed met mensenrechten in 2020. Met Tobi in de aanbieding en de schijnwerpers van de online wereld die steeds feller branden, kan je hier eerdaags zeker van genieten. Het lijkt er in ieder geval op dat Kalvijn en Nina het ouderschap tot de nieuwste contenttruc (lees cashcow) hebben verheven.