
Enzo Knol samenwerking met Focus Drink
Twee weken geleden maakte Enzo Knol bekend samen met Focus Drink te gaan werken. Hij hintte hier volgens een aantal volgers al veel langer op, omdat hij regelmatig Focus Drink in zijn koelkast heeft staan. Waarom ze deze samenwerking aangaan is niet bekend, al lijkt Focus Drink hier wel profijt van te kunnen maken, omdat Enzo maar liefst 2,88 miljoen abonnees heeft op YouTube en 2 miljoen volgers op Instagram. Voor Enzo zal er overigens ook wel lekker wat poen inzitten. De reacties op Instagram waren echter niet altijd even enthousiast. ‘Als je dit ook maar een keer promoot op je YouTube-kanaal, meld ik mij gelijk af’, reageert iemand zelfs. ‘Gaan we deze troep in elke vlog weer te zien krijgen, niet te zuipen dit man’.
Schade aan auto van Enzo Knol: ‘Gelukkig wel een briefje neergelegd’
Zoals al vele jaren het geval is, plaatst Enzo nog steeds regelmatig vlogs op zijn kanaal op YouTube. Hij vlogt nog wel elke dag, maar plaatst ze twee keer per week op YouTube. In de meest recente video is te zien dat Enzo schade kreeg aan zijn Tesla en dat is natuurlijk flink balen. Voor Enzo is het vooral heel erg belangrijk dat de persoon die de schade gemaakt heeft aan zijn auto, in ieder geval een briefje neer heeft gelegd. Die schade laat hij natuurlijk gewoon zo weer maken.