Nou nou nou nou nou, wat een hoogstaand stukje journalistiek van BNR Nieuwsradio (wat de domste naam ooit is, want het staat voor Business NieuwsRadio Nieuwsradio). Wat hebben ze gedaan? In samenwerking met een soort BN’ertje hebben ze een filmpje gemaakt dat diegene coke snuift en dat opgestuurd naar onze lievelingsroddeltante Yvonne Coldeweijer, die deze juice deelde op haar kanaal.
Hihihi hahahaha. Kijk eens hoe ze erin is getrapt. Kijk eens hoe slecht journalistiek die juice channels zijn. Wij doen dat beter, want wij zijn de mainstream media. Dezelfde media die tientallen jaren de andere kant op keken bij BN’ers die er een potje van maakte, aangezien ze vriendjes wilden zijn. Oh wacht, Jan heeft bij BNR gewerkt. Daar werd op redactieniveau besloten om Geert Wilders geen enkele aandacht te geven. Begin nou niet wat goed journalistiek is in een land waar de media zo corrupt als de pest is.
Enfin, Yvonne trapte in hun val. Maar is dat zo? Want als je Roddelpraat een filmpje opstuurt waar een BN’ertje drugs gebruikt zouden we het ook brengen. Want nieuws. Want BN’er. Want drugs. Als je zoiets in scène zet, dan is het toch helemaal geen onthulling als dat wordt gebruikt door een juice channel. Je bakt een brood, die leg je in een bakkerswinkel en op het moment dat ie verkocht wordt schreeuw je heel hard HEBBES tegen de bakker. Wat heb je dan bereikt? Precies. Niks.
[sc name=”bnrjuice”][/sc]
Nog geen reacties